Vali Yerlikaya’dan Rasim Öztekin paylaşımı

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybeden Rasim Öztekin ile ilgili paylaşımda bulunarak, üzüntüsünü dile getirdi.

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybeden Rasim Öztekin ile ilgili paylaşımda bulunarak, üzüntüsünü dile getirdi.
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybeden ünlü sinema ve tiyatro oyuncusu Rasim Öztekin’le ilgili sosyal medya hesabı Twitter’dan paylaşımda bulundu. Vali Yerlikaya paylaşımında, “Türk tiyatrosunun güldürü geleneğinin simgelerinden Kel Hasan Efendi’nin kavuğunu taşıyan, sinema ve tiyatro oyuncusu Rasim Öztekin’in vefatını derin bir üzüntüyle öğrendim. Sanatçımıza Allah’tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı dilerim” ifadelerine yer verdi.

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı