Tunceli’nin Çemişgezek ilçesinde bir köy çoklu Covid-19 vaka ve temaslılarının olması nedeniyle karantinaya alındı.
Çemişgezek Kaymakamlığından yapılan açıklamada, ”İlçemize bağlı Gülbahçe köyümüz, çoklu Covid-19 vaka ve temaslıları olması sebebiyle 18 Nisan pazar günü saat 19.00 itibariyle 10 günlük süre ile karantina altına alınarak, köye giriş ve çıkışlar yasaklanmıştır” denildi.
Köyde jandarma ekiplerinin tedbir aldığı filyasyon ekiplerinin de çalışma yaptığı aktarıldı.
GÜNCEL Haberleri
AK Partili Saygılı, farklı partilerden AK Parti'ye katılan 370 kişiye rozet taktı
Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!*
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!