Adana’da seyir halindeyken fenalaşan sürücüsü baygınlık geçirerek polis aracına arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle otomobil polis aracını 50 metre sürükledikten sonra durabildi.
Alınan bilgiye göre, Seyhan ilçesine bağlı Reşatbey Mahallesi Ordu Caddesi’nde polis ekipleri devriye görevi yaptığı sırada 01 YD 911 plakalı aracı süren E.K direksiyon başında fenalaştı. Seyir halinde olduğu sırada baygınlık geçiren E.K., polis aracına çarptı. Yaklaşık polis aracını 50 metre sürükledikten sonra otomobil durabildi.
Sürücünün arkadaşı ve polisler, fenalaşan E.K.’ya ilk müdahaleyi yaptı. Kaza yerine gelen sağlık ekipleri sürücüyü Seyhan Devlet Hastanesine kaldırdı.
Ulaşıma kapanan yol araçların çekilmesiyle tekrardan trafiğe açıldı.
GÜNCEL Haberleri
Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!*
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı