Seferihisar'da "Engelleri Aşıyoruz" etkinliği düzenlendi

İzmir'in Seferihisar ilçesinde Dünya Engelliler Haftası kapsamında "Engelleri Aşıyoruz" sloganıyla etkinlik düzenlendi.

İzmir'in Seferihisar ilçesinde Dünya Engelliler Haftası kapsamında "Engelleri Aşıyoruz" sloganıyla etkinlik düzenlendi.

Seferihisar Atatürk Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu tarafından Çağan Irmak Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda engelli bireyler tarafından şarkılar seslendirildi, tiyatro oyunları sahnelendi ve dans gösterileri yapıldı.

Engellilerin sosyal yaşama daha etkin bir şekilde katılımına destek olunması amacıyla düzenlenen etkinliğe çok sayıda kişi katıldı.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!