Pendik'te polise silahla ateş açıldı

Pendik'te, şüphe üzerine kimlik kontrolü yapmak isteyen polislere silahla ateş açan iki kişi, karşılık verilmesi üzerine kaçtı.

Alınan bilgiye göre, Batı Mahallesi'ne motosikletle gelen iki kişi, durumlarından şüphelenerek kimlik kontrolü yapmak isteyen polislere silahla ateş açtı.

Şüpheliler, polislerin karşılık vermesi üzerine olay yerinden kaçtı.

Olay yerinde inceleme yapan polis ekipleri, şüphelileri yakalamak için bölgede geniş çaplı operasyon başlattı.

Valilikten açıklama

İstanbul Valiliğinden yapılan açıklamada, akşam saat 22.45'te siyah kıyafetli ve kasklı iki şüphelinin Pendik Batı Mahallesi Geziboyu Caddesi'ne motosikletle geldiği, bina girişine motosikleti bıraktıktan sonra çevrede dolaşmaya başladığı belirtildi.

Açıklamada, bölgede görevli polis memurlarının durumlarından şüphelenerek kimlik kontrolü yapmak istediği ancak şüphelilerin polis memurlarına silahla ateş açtığı kaydedildi.

Polis memurlarının karşılık vermesi üzerine şüphelilerin motosikletle olay yerinden kaçtığı ifade edilen açıklamada, saldırıda can kaybı ve yaralı olmadığı, şüphelilerin kimlik tespiti ve yakalanmasına yönelik çalışmaların sürdürüldüğü bildirildi.

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı