Zonguldak’ın Kozlu İlçesinde 8 metre yükseklikten otomobille ormanlık alana uçan T.E.B. isimli sürücü araçtan kendi imkanlarıyla çıkarak, ormanlık alandan tırmanıp hastaneye gitti.
Edinilen bilgiye göre olay gece saatlerinde Kozlu İlçesinde meydana geldi. İddiaya göre T.E.B. isimli sürücü otomobilin kontrolünü kaybederek, kaldırımda bulunan korkuluklara çarpıp 8 metre yükseklikten ormanlık alana uçtu.
Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine sağlık, polis, AFAD ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Aracın içerisinde kimse olmadığı anlaşılınca ekipler olay yerinden ayrıldı.
Araçtan kurtulan sürücü dağcı gibi tırmanmış
Polis ekiplerinin tespiti sonucunda T.E.B. isimli sürücünün araçtan kendi imkanlarıyla çıkarak, 8 metre yükseklikten tırmanıp hastaneye gittiği öğrenildi.
Öte yandan yaralı sürücünün durumunun iyi olduğu ifade edildi.
GÜNCEL Haberleri
Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!*
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı