Osmaniye’de kaybolan sara hastası kadın sağ olarak bulundu

Osmaniye’de kaybolan sara hastası kadın sağ olarak bulundu

Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde kaybolan sara hastası kadın evinden yaklaşık 2 kilometre uzaklıkta dere yatağında bulundu.
Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Söğütlügöl Mahallesi’nde ablasıyla birlikte yaşayan sara hastası Necla Yücel, akşam saatlerinde evden çıktı. Aile bireyleri ve komşuların aramalarının sonuçsuz kalması üzerine olay 112 Acil Komuta Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye jandarma, AFAD ve sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen ekipler, vatandaşların da desteği ile Necla Yücel’i aramaya başladı. Gece saatlerinde ormanlık alanda başlatılan arama çalışmalarına jandarma köpeklerinin de destek vermesiyle Yücel, yaklaşık 9 saat sonra evinden 2 kilometre uzaklıkta Bozarmut mevkisinde jandarma ekiplerince bulundu.
Bulunduğu yerde ilk sağlık kontrolleri yapılan Necla Yücel, sağlık ekipleri nezaretinde kontrol amaçlı Düziçi Devlet Hastanesi’ne götürüldü.

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı