Ödemiş'te seyir halindeki kamyonetin sürücüsü kalp krizi geçirdi

İzmir'in Ödemiş ilçesinde seyir halindeki kamyonetin sürücüsü kalp krizi geçirdi, refüjdeki trafik levhasına çarparak durabilen araçtaki sürücü hastaneye kaldırıldı.

İzmir'in Ödemiş ilçesinde seyir halindeki kamyonetin sürücüsü kalp krizi geçirdi, refüjdeki trafik levhasına çarparak durabilen araçtaki sürücü hastaneye kaldırıldı.

Bademli Mahallesi'nde Habib K'nin (55) kullandığı 35 ZRL 56 plakalı kamyonet, refüjdeki trafik levhasına çarptı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekiplerince kalp krizi geçirdiği belirlenen sürücü, ilk müdahalenin ardından Ödemiş Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Habib K, buradaki müdahalenin ardından Dokuz Eylül Üniversite Hastanesine sevk edildi.

Sürücünün hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!