Ödemiş’te çilek ve barbunya festivali düzenlendi

İzmir'in Ödemiş ilçesine bağlı Bıçakçı Mahallesi'nde çilek ve barbunya festivali düzenlendi.

İzmir'in Ödemiş ilçesine bağlı Bıçakçı Mahallesi'nde çilek ve barbunya festivali düzenlendi.

Ovacık Yaylası Köy Meydanı'nda düzenlenen etkinlikte çilek ve barbunya yarışmalarında dereceye giren üreticilere ödülleri verildi.

Etkinliğe katılan Ödemiş Belediye Başkanı Mehmet Eriş, yaptığı konuşmada üreticileri tebrik etti.

Festivalde konser ve halk oyunları gösterisi de yer aldı.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!