Nevşehir'de turistleri taşıyan otobüs iş makinesine çarptı, 6 kişi yaralandı

Nevşehir'de Endonezyalı turistleri taşıyan otobüsün iş makinesine çarpışması sonucu 1'i ağır 6 kişi yaralandı.

M.G'nin kullandığı, Endonezyalı turistleri taşıyan 41 AGM 651 plakalı otobüs, Nevşehir-Ürgüp kara yolu Ortahisar kavşağı yakınlarında, refüjde çalışma yapan H.K. idaresindeki iş makinesine çarpıştı.

Yoldan geçenlerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi.

Kazada yaralanan H.K. ve M.G. ile 4 turist, kentteki hastanelere kaldırıldı.

H.K'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

İşçiler son anda kurtuldu

Öte yandan kaza anı çevredeki bir güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Refüje giren otobüsü fark eden 2 işçinin yola atlayıp kurtulması görüntüde yer aldı.

Kazayı yara almadan atlatan işçilerden Kenan Erbaşı, gazetecilere, kendilerinin kurtulduğunu ancak kepçe operatörünün ağır yaralandığını belirterek, "Bordür taşı yüklerken otobüs refüje girdi. Otobüsün üzerimize geldiğini görünce can havliyle kaçtık ancak otobüs kepçeye çarptı." dedi.

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı