Narlıdere belediye başkanı Ali Engin katıldığı TV programında fenalaştı ve yoğun bakıma alındı!

Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin öğlen saatlerinde ciddi tansiyon problemi nedeniyle hastaneye kaldırıldı. Engin’in Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yoğun bakım servisine alındığı; katıldığı bir TV programında fenalaştığı öğrenildi.

Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin öğlen saatlerinde fenalaşarak hastaneye kaldırıldı. 

Başkan Engin’in ciddi tansiyon problemi nedeniyle kaldırıldığı Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedbir amaçlı entübe edildiği ve tedavisinin yoğun bakımda devam ettiği öğrenildi.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!