Mustafa Özuslu görevi bırakıyormuş

Mustafa Özuslu görevi bırakıyormuş

İzmir Büyükşehir Belediyesi'nde CHP Grup Başkanvekilliği koltuğunu kaybeden Mustafa Özuslu'nun Meclis Başkanvekilliğini de bırakacağı konuşuluyor. İddiaya göre Özuslu ve çevresindeki bazı isimlerle ilgili CHP Genel Merkezi ve Genel Başkan Kılıçdaroğlu'na birçok şikayet gitmiş.

Bu şikayetlerin ardından Özuslu'nun 'sağlık gerekçesi' gibi bir bahane ile bu koltuğu da bırakacağı iddia ediliyor. Zaten, Başkan Tunç Soyer ile de arası eskisi gibi iyi değilmiş. Özuslu, hakkında çıkan haberlerin ardından maaş aldığı Karşıyaka Kent A.Ş'deki yönetici koltuğunu da kaybetmişti.

ERHAN GÜLENÇ

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!