Mansur Yavaş aşısını vuruldu

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Yavaş koronavirüs aşısı oldu

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Yavaş, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı geliştirilen CoronaVac aşısını yaptırdı.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, sosyal medya hesabından koronavirüs aşısı olduğunu duyurdu.

Yavaş, yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kulandı:

"Sıramın gelmesiyle birlikte ben de Kovid-19 aşımı yaptırdım. Bu vesileyle pandemi sürecinde büyük fedakarlıklar göstererek görevinin başında olan tüm sağlık çalışanlarına teşekkürlerimi sunuyorum. Salgını bir an evvel geride bırakmamız ve sağlıklı günlere kavuşmamız dileğiyle."

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı