'Korona var öpme' klibi çeken türkücü Aydın Aydın, Kovid-19'a yakalandı

Testi pozitif çıkan Aydın, sağlık ekipleri tarafından Bağışlı köyündeki evine getirildi. Aydın’ın tedavisi evinde sürecek.

Koronavirüse karşı farkındalık amacıyla 'Korona var öpme' adıyla şarkı çıkaran türkücü Aydın Aydın Kovid-19'a yakalandı.

Ramazan Bayramı için memleketi Hakkari'ye giden türkücü Aydın Aydın, rahatsızlanınca ambulansla Hakkari Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Testi pozitif çıkan Aydın, sağlık ekipleri tarafından Bağışlı köyündeki evine getirildi. Aydın’ın tedavisi evinde sürecek.

Hakkarili türkücü Aydın Aydın, Çin'de ortaya çıkan ve yüzlerce kişinin ölümüne neden olan koronavirüse dikkat çekmek için 'Korona var öpme' şarkısına üç dilde klip çekmişti.

GÜNCEL Haberleri

AK Partili Saygılı, farklı partilerden AK Parti'ye katılan 370 kişiye rozet taktı
Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!