İzmir'deki Hilton Oteli binası depremzedelere açılacak

İzmir'deki Hilton Oteli binası depremzedelere açılacak

İzmir'in simge yapılarından Hilton Oteli binasının, Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenenlerin kullanımına açılacağı bildirildi.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, yaptığı açıklamada, otel binasının, teknik inceleme ve düzenlemenin ardından depremzedeleri ağırlayacağını aktardı.

Kentin simge yapılarından olan 33 katlı otel binası, işletmecisi Hilton tarafından 16 Ekim 2020'de kapatılmıştı. Bina, 30 Ekim 2020'de 117 kişinin öldüğü 6,6 büyüklüğündeki İzmir depreminin ardından da depremzedelerin geçici kullanımına sunulmuştu.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!