İzmir'de ormanlık alanda çıkan yangına müdahale ediliyor

İzmir'in Selçuk ilçesindeki Belevi Mahallesi'nde, ormanlık alanda çıkan yangına havadan ve karadan müdahale başlatıldı.

İzmir'in Selçuk ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangına havadan ve karadan müdahale başlatıldı.

Belevi Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye İzmir Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı 4 uçak, 4 helikopter, 12 arazöz, 4 su ikmal aracı, dozer ile 4 yer ekibi sevk edildi.

Yangının kontrol altına alınması için çalışmalar sürüyor.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!