İzmir'de kuduz aşısı sıkıntısı! Sistem ne zaman çalışacak?

İzmirli hayvanseverler, kedi ve köpeklerini kuduz yaptırmak için gittikleri Tarım İlçe Müdürlüklerinden geriye dönüyor...

İzmirli hayvanseverler, kedi ve köpeklerine "kuduz aşısı" yaptırmak için gittikleri Tarım İlçe Müdürlükleri'nden geriye dönüyor...
Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı Tarım İlçe Müdürlükleri tarafından gerçekleştirilen kuduz aşılamasının 2 gündür İzmir'de gerçekleştirilemediğini öne süren hayvanseverler, gittikleri Tarım İlçe Müdürlükleri polikliniklerinde kendilerine "sistem çalışmıyor, yeni sistem gelene kadar aşılar askıya alındı" denildiğini belirttiler. 
Hayvanseverler, özel veterinerlerde kuduz aşısının 800 TL'den yapıldığına dikkat çekerek, geçtiğimiz yıl Tarım İlçe Müdürlüklerinde kuduz aşısını 8 TL'den yaptırdıklarını söyledi. 
Hayvanseverler, yeni sistemin ne zaman devreye gireceğini merakla beklediklerini ifade ettiler.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!