İzmir'de alev alan otomobil orman yangınına yol açtı

İzmir - Çeşme Otoyolu üzerindeki Zeytinler kavşağı mevkisinde seyir halindeki bir otomobilde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Urla'da otoyolda seyreden bir otomobilde çıkan yangın ormanlık alana sıçradı.

İzmir - Çeşme Otoyolu üzerindeki Zeytinler kavşağı mevkisinde seyir halindeki bir otomobilde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Sürücü tarafından güvenlik şeridine çekilen otomobildeki yangın yol kenarındaki ormanlık alana sıçradı.

Rüzgarın etkisiyle yayılan yangına ilk müdahaleyi Güzelbahçe ilçesi Yaka Mahallesi'nde devam eden yangında görevli hava ekipleri yaptı.

Yangına İzmir Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı 7 uçak, 8 helikopter ve kara ekipleriyle çevre ilçelerden itfaiye ekipleri müdahale ediyor.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!