İzmir Valisi Köşger, Dikili'de muhtarlarla bir araya geldi

İzmir Valisi Yavuz Selim Köşger, Dikili ilçesinde 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla muhtarlarla toplantı yaptı.

İzmir Valisi Yavuz Selim Köşger, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla Dikili ilçesindeki muhtarlarla toplantı yaptı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, çeşitli temas ve incelemelerde bulunmak üzere Dikili'ye giden Vali Köşger, muhtarlarla bir araya geldi.

Muhtarların 19 Ekim Muhtarlar Günü'nü tebrik eden Vali Köşger, mahallelere ilişkin talep ve sorunları da dinledi.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!