İzenerji ve İzelman işçileri bayramı 'Aşkla' geçirecek! İkramiyeleri yatırılmadı...

İzBB şirketlerinden İzenerji ve İzelman işçilerinin Mart ayından ödenmesi gerek 18'er yevmiye ikramiyeleri hesaplarına yatırılmadığı bildirildi...

İzmir Büyükşehir Belediyesi şirketlerinden İzenerji ve İzelman işçilerinin Mart ayında ödenmesi gereken 18'er yevmiye ikramiyelerinin yatırılmadığı bildirildi. 

Nisan ayı başında yatırılacağının açıklandığını belirten işçiler, "Nisan ayının 7'sine kadar yatıracağız denilmişti. Bayram öncesi yatıracağız diye ötelediler. Dün de ikramiyelerimizin yatırılmadığını öğrendik! İzmir Aşkla yönetiliyor ya... Bakarsınız bayramın 1. günü ikramiyelerimiz aşkla yatırılmış olabilir!"

İzenerji ve İzelman işçilerinin Mart ayında ödenmesi gereken içeride 18 ile 20 yevmiye arasında ikramiyelerinin bulunduğu belirtildi. 

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!