İzBB'nin trafik zabıtalarına teknolojik donatı!

İzmir Büyükşehir Belediyesi, trafik zabıtalarını son teknoloji yaka kamerası ve Hig-POE Enjektörle destekliyor...

İzmir Büyükşehir Belediyesi, trafiğe çıkan 150 zabıta personelini son sistem yaka kamerası ve Hig-POE Enjektörle donattı.

Çıkılan ihalenin teknik şartnamesine göre; yaka kameraları ve Hig-POE Enjektör 150'şer adet şeklinde yer aldı: 

İhale belgesi:

İhale rakamına göre; İzBB, trafiğe çıkacak olan her bir zabıtaya yaka kamerası ve Hig-POE Enjektörle 8 Bin 641 Lira 73 Kuruşluk destek vermiş oluyor.

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!