Isınmak için minibüste kömür yaktılar: 1'i çocuk 3 kişi öldü

Dün gece üşüyen şahıslar, minibüsün içerisinde kömür sobası yakarak uyudu.

Şanlıurfa’da hafta sonu uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasını kamp yaparak geçirmek isteyen biri çocuk 3 kişi, minibüsün içerisinde yaktıkları kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.
Edinilen bilgiye göre olay, Şanlıurfa’nın Karaköprü ilçesine bağlı Buğdayhöyük kırsal Mahallesi yakınlarında yaşandı.

Şanlıurfa’da yaşayan Mustafa Kılınç (47) ile iddiaya göre dini nikahlı eşi Hayriye Albers (50) ve 12 yaşındaki kız çocuğu Kamuran İ., hafta sonu uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasını Atatürk Barajı kıyısında kamp yaparak geçirmek istedi.

Dün gece üşüyen şahıslar, minibüsün içerisinde kömür sobası yakarak uyudu. Ertesi gün bölgeye giden vatandaşlar, aracın içerisindekilerin hareketsiz bir şekilde yattığını fark ederek jandarma ve sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine giden jandarma ekipleri çevrede önlem alırken, sağlık ekipleri araçtakilere müdahale etti. Yapılan incelemede şahısların hayatını kaybettiği belirlendi. Cesetler, olay yerindeki incelemenin ardından Şanlıurfa Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

GÜNCEL Haberleri

AK Partili Saygılı, farklı partilerden AK Parti'ye katılan 370 kişiye rozet taktı
Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!