İçişleri Bakanı Yerlikaya'dan Süper Kupa maçı açıklaması

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Galatasaray-Fenerbahçe arasındaki Turkcell Süper Kupa maçının ertelenmesinin ardından sosyal medya platformları üzerinden, manevi değerleri aşağılamaya çalışan Ö.B.Ç. isimli şüphelinin gözaltına alındığını bildirdi.

Yerlikaya, sosyal medya hesabından "Gereği yapıldı-3" başlığıyla yaptığı paylaşımında, şu ifadeleri kullandı:

"Galatasaray-Fenerbahçe Süper Kupa Final maçının ertelenmesi sonrası sosyal medya platformları üzerinden, dini ve manevi değerlerimizi aşağılamaya çalışan, hakaret ve provokasyon içerikli paylaşımda bulunan Ö.B.Ç. isimli şahıs gözaltına alınmıştır. Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığımızca yapılan incelemeler devam etmektedir. Milli, manevi ve dini değerlerimizi aşağılamaya çalışan, nefret söylemleriyle halkımızı kin ve düşmanlığa tahrik eden şüpheli adalete teslim edilmiştir."

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı