Korona virüs ile mücadelede en etkin yöntemlerden olan aşılama çalışmalarına Düzce Belediyesinin desteği sürüyor. Şehrin çeşitli yerlerinde aşı noktası oluşturan Düzce Belediyesi, Akçakoca ilçesine de bir adet otobüs gönderdi. Mobil aşı aracı olarak kullanılacak olan otobüs, 1 ay boyunca Akçakoca’da hizmet verecek.
"Tüm imkanlarımızı seferber ediyoruz"
Düzce Belediyesinin ayrım yapmadan tüm şehrin hizmetinde olduğunu söyleyen Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, "Salgının başından bu yana vatandaşlarımızın sağlığı için seferber olan sağlık personellerimize teşekkür ediyorum. İçinde bulunduğumuz süreçte aşılamanın ne denli önem arz ettiğini acı tecrübelerle yaşıyoruz. Bunun en aza indirgenmesi adına Düzce Belediyesi olarak biz de tüm imkanlarımızla sağlık çalışanlarımızın yanındayız. Umuyor ve diliyorum ki aşılarımızın tamamlanması ile bu salgından en hızlı ve en kısa sürede kurtulacağız. Tüm vatandaşlarımızı biran önce aşılarını olmaya davet ediyorum" dedi.
GÜNCEL Haberleri
Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!*
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı