Göztepe kötü gidişata dur dedi!

Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında Göztepe kendi evinde Gençlerbirliği'ni konuk 1-0 mağlup etti. Sarı kırmızılı ekip Alanyaspor ve Galatasaray mağlubiyetlerinin ardından kötü gidişata son verdi.

Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında Göztepe, Gençlerbirliği'ni konuk etti. Karşılaşmanın sarı-kırmızılıların 1-0'lık üstünlüğüyle tamamlandı.

Göztepe'nin golü Juan'dan geldi.

İki haftadır mağlubiyet alan Göztepe, Gençlerbirliği'ni yenerek kötü gidişata dur dedi.

Göztepe puanını 19'a yükseltirken Gençlerbirliği 8 puanda kaldı.

Göztepe, Trendyol Süper Lig'in 12. haftasında Kasımpaşa ile deplasmanda karşılaşırken Gençlerbirliği evinde Rams Başakşehir'i ağırlayacak.

İZMİR Haberleri

Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!
Mutlu Çocuklar’da yeni dönem kayıtları başladı
Buca Belediyesi’nin kepçe operatörü Ayça’ya sahadan tam not
Büyükşehir’den çocuklara yıl sonu şenliği
Fil ailesinin neşesi Ege 5 yaşına girdi