Gastronomi Derneği, Almanya'da düzenlenen yarışmada 30 madalya aldı

Gastronomi Derneği, Almanya'da düzenlenen "26. IKA Culinary Olympics" gastronomi yarışmasında 16 altın, 6 gümüş, 8 bronz madalya kazandı.

Gastronomi Derneği, Almanya'da düzenlenen "26. IKA Culinary Olympics" gastronomi yarışmasında 16 altın, 6 gümüş, 8 bronz madalya kazandı.

Dernekten yapılan yazılı açıklamaya göre, 2-7 Şubat'ta Almanya'nın Stuttgart şehrinde düzenlenen "26. IKA Culinary Olympics" gastronomi yarışması, 41 bireysel kategoride gerçekleştirildi.

Gastronomi Derneği, yarışmada, 3'ü 100 tam puanla olmak üzere 16 altın, 6 gümüş ve 8 bronzla ödüllendirildi.

Derneğin Başkanı ve Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Dr. Öğretim Üyesi Şef Emrah Köksal Sezgin, elde edilen başarıyı Türkiye Cumhuriyeti'nin 100'üncü yılı anısına ülkeye armağan ettiklerini belirtti.

Destek bulmakta zorlanmalarına rağmen ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştıklarını kaydeden Zengin, "Daha iyisi için çalışıp ülkemizi uluslararası platformlarda temsil etmeyi sürdüreceğiz." ifadesini kullandı.

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı