Eski belediye başkanı uçakta kalp krizi geçirdi!

Eski Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Aytaç Durak, İstanbul'a gitmek için bindiği uçakta kalp krizi geçirdi. Geri dönüş yapan uçak acil iniş yaptı. Durak, hastanede tedavi görüyor.

5 dönem Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevini yürüten Aytaç Durak, bugün sabah 09.55’te Çukurova Uluslararası Havalimanı’ndan İstanbul’a gitmek üzere kalkış yapan yolcu uçağında fenalaştı.

Bunun üzerine uçak, yönünü çevirip tekrar havalimanına acil iniş yaptı. Kalp krizi geçirdiği belirlenen Durak, gelen sağlık ekibinin müdahalesinin ardından uçaktan çıkarılıp Yüreğir Başkent Hastanesi’ne götürüldü. Aytaç Durak, yoğun bakım servisinde tedaviye alındı.

Aytaç Durak, geçen yıl yayla evinde rahatsızlanmış, hava ambulansı ile Çukurova Üniversitesi Balcalı Hastanesi'ne kaldırılmış, tedavisinin ardından da taburcu edilmişti.

Kaynak: DHA

GÜNCEL Haberleri

Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı
Amatör Futbolun Kalbi Bayraklı’da Attı: Eray Büyük Projelerini Paylaştı