Düzce'de evlere giremeyen vatandaşlar geceyi çadırlarda geçirdi

Düzce'de depremin ardından evlerine girmeye korkan vatandaşlar, geceyi AFAD tarafından kurulan çadırlarda geçirdi.

Dün yaşanan depremin ardından panikle dışarı çıkan ve evlerine giremeyenler için AFAD ekiplerince Anıt Park, Millet Bahçesi ve merkez üssü Gölyaka ilçesindeki park alanlarına çadırlar yerleştirildi.
Geceyi aileleriyle çadırlarda geçiren vatandaşlara, AFAD görevlilerince elektrikli ısıtıcı, battaniye ve mat verildi.

Günün ağarmasıyla vatandaşlara Türk Kızılay ve sivil toplum kuruluşları tarafından sabah kahvaltısı ikramı yapıldı.

Vatandaşların çadırlarda ve spor salonlarında bekleyişi sürüyor.

Öte yandan, ekiplerin bölgede hasar tespit çalışmaları devam ediyor. Hasar gören binalar, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ekiplerince inceleniyor.

Çalışmalar sonunda konut sahiplerine hasar durumuna ilişkin bilgi verilecek.

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı