Bezircilioğlu'nun GİK başarısı!

İYİ Parti İzmir İl Başkanı Sinan Bezircilioğlu, partinin en önemli organı GİK'te İzmir'den 3 ismin yer almasını sağladı...

İYİ Parti İzmir İl Başkanı Sinan Bezircilioğlu, İYİ Parti 3. Olağan Kurultayı'nda İzmir'den 3 ismin partinin en üst organı Genel İdare Kurulu'na (GİK) girmesini sağladı..

İşte GİK'te yer alan İzmirliler: 

Eski İzmir Milletvekili Oktay Vural (Siyasi işler başkanlığına getirildi.)
İzmir Milletvekili Ümit Özlale (Kalkınma politikaları başkanlığına getirildi.)
Cem Özdemir (Mali işler başkanlığına getirildi.)

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!