Bayraklı Belediyesinin çıktığı D22 ihaleleri Bayraklı A.Ş. ödüyor iddiası!

Bayraklı kulisleri, Bayraklı Belediyesinin çıktığı D22 ihaleleri tahsil edemeyen müteahhit şirketlerin araya koydukları bürokrat sayesinde alacaklarını Bayraklı A.Ş.'den tahsil edebildikleri iddiaları ile çalkalanıyor...

Bayraklı Belediyesi ile iş yapan çevrelerde haftanın konusu Doğrudan Temin (D22) ihaleler... Kulislerde konuşulan iddialara göre; Bayraklı Belediyesinin çıktığı D22 ihalelerinin hakedişlerini alamadıkları belirtilen bazı şirketlerin, Bayraklı Belediyesinin Bayraklı A.Ş. şirketine fatura keserek alacaklarını tahsil ettikleri belirtiliyor.

Konuşulan iddialar arasında; gelişmelerden Başkan Serdar Sandal'ın haberinin olmadığı, alacaklı şirketlerin araya koydukları bir (Önemli) bürokrat kanalıyla Bayraklı A.Ş.'ye fatura kestikleri, bu yolla Bayraklı Belediyesinden aldıkları D22 ihalelerin karşılığını tahsil edebildikleri belirtiliyor.

Bizi izlemeye devam ediniz...

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!