Ziyarette, kent genelinde devam eden proje ve yatırımlar ile hayata geçirilecek çalışmalar görüşüldü. STK temsilcileri ve Erdem ile Toker, Başkan Çerçioğlu’na Aydın’a kazandırdığı hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, sosyal projelerin ve yerel kalkınma alanındaki çalışmaların kent için büyük önem taşıdığını ifade etti. Tüm STK temsilcileri ile birebir görüşme gerçekleştiren Çerçioğlu ise temsilcilere ve Erdem ile Toker’e nazik ziyaretleri için teşekkür etti.
GÜNCEL Haberleri
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!*
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı
Amatör Futbolun Kalbi Bayraklı’da Attı: Eray Büyük Projelerini Paylaştı