Baraklı Belediye Başkanı Sandal'ın Covid 19 testi pozitif çıktı!

Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal'a bugün hastanede yapılan Covid 19 testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Gün içinde rahatsızlığından dolayı hastaneye giden Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal'a yapılan Covid 19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi.

Başkan Sandal'ın karantinaya alınacağı belirtiliyor.

Telegram Haber olarak başkan Sandal'a geçmiş olsun dileklerimizi ve çabuk iyileşmesini iletiyoruz. 

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!