Bakan Koca'dan aşı mesajı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "18 yaş ve üstü nüfusumuzun %78,5’i birinci doz aşısını yaptırdı. Birinci, ikinci ve üçüncü doz toplamında 95 milyonu geçtik. Yakında 100 Milyon doz bilgisini paylaşacağız. " dedi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Kovid-19 aşısında birinci, ikinci ve üçüncü doz toplamında 95 milyonun geçildiğini bildirdi.

Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "18 yaş ve üstü nüfusumuzun yüzde 78,5'i birinci doz aşısını yaptırdı. Birinci, ikinci ve üçüncü doz toplamında 95 milyonu geçtik. Yakında 100 milyon doz bilgisini paylaşacağız." ifadelerine yer verdi.

GÜNCEL Haberleri

AK Partili Saygılı, farklı partilerden AK Parti'ye katılan 370 kişiye rozet taktı
Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!