Altınları oltayla çıkarıldı!

Mersin'de havalandırma penceresinden düşen altınlar oltayla çıkarıldı

Mersin'in Erdemli ilçesinde, banyonun havalandırma penceresinden düşen ve oltayla çıkarılan altınlar sahibine teslim edildi.
Tömük Mahallesi'nde yaşayan Necla Bilici (48), eşi Abdurrahman Bilici (67) ile birikimleri olan 5 Cumhuriyet altını ve 2 yüzüğü hırsızlık olaylarından korumak amacıyla evlerindeki banyonun havalandırma penceresine koymak istedi.
Bu sırada poşet içerisinde bulunan altınlar, havalandırma penceresinden boşluğa düştü.
İhbar üzerine eve yönlendirilen Erdemli Belediyesi ekipleri altınların yerini belirledi.
Oltayla altınları alan ekipler, duvarda bir delik açarak ziynet eşyalarını buradan çıkardı.
Altınlarına kavuşan çift, ekiplere teşekkür etti.

GÜNCEL Haberleri

Ardahan Vakfı'ndan Ege'de Güçlü Atama: Bölge Başkanlığı Av. Suzan Bayraktaroğlu Evgin'e Emanet
Türk Halk Müziğinin Güçlü Sesi Efkan Şeşen, Yıllar Sonra İzmir’de Sevenleriyle Buluşuyor!
*Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu!* 
İzmir ASKF’de Büyük Gün: Eray Büyük Çalışmalarını Noktaladı!
Bulancak’ta Anlamlı Buluşma: Başkan Sıbıç, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Yılını Kahvaltı Programıyla Kutladı