Aloo... Masaya iki tık tık vurup "muhtar dayakçısı"nı partinden atabiliyor musun?

Masaya iki tık tık vurup "buradayım" demekle İzmir'de "Efelik"ler sökmez! İcraat ister... Burası İzmir, ovalarından yağlar, bağlarından bal damlar... Dağlarında mı; adam gibi adamlar çıkar...Efeler çıkar...

Adam masaya vuruyor... Siyasetçi... "Buradayım" diyor... Kendince efeleniyor... Sıkıştı mı "Ben Dersimliyim" falan diyor... 
İstersen Londralı ol... 
Cankuş...
Çok ta... Tın...
Hadi görelim Dersimli olduğunu!
Muhtar döveni atta partinden!
Atta görelim!
Şanını şerefini!
Yer mi?
Var mı?
O göz?
 

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!