Acımız çok büyük! Fuardan gelen müzik sesleri...

Vatandaş İzBB'yi uyarıyor... İzBB'den yanıt veriliyor: "Ne yapabiliriz!"

Bartın'da yitirdiğimiz onca emekçilerin vücut ısıları dahi soğumamışken, İzmir Kültürpark (Fuar) "bilmem ne günleri festivali"den gelen müzik sesleri, Fuar civarında oturan İzmirlileri çileden çıkarıyor...

İzBB'yi arayan vatandaşlar, o birimden bu birime telefonda aktarılırken aldıkları yanıt: "Biz ne yapabiliriz!"

Doğru!

İzBB ne yapabilir ki bu durumda?

İzmir, 365 gün Çawbella şarkıları eşliğinde Aşkla yönetilirse; İzBB telefonlarından da vatandaşa "biz ne yapabiliriz" denmesinden daha doğal ne olabilir?   

İZMİR Haberleri

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
İzmir Yarı Maratonu için kayıt heyecanı başladı
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Cemil Tugay, CHP'den istifa etti!